De laatste dagen in Nederland...

3 oktober 2016 - Utrecht, Nederland

Time flies; volgende week pakken we de laatste spullen in, zullen we onze laatste echt Hollandse maaltijd nuttigen en dan gaan we, dan gaat het avontuur gewoon echt beginnen! We hebben er behoorlijk lang naar uit gekeken, maar de laatste weken zijn zo snel gegaan!

Nu ligt de woonkamer vol met de eerste spullen, de was draait op volle toeren en ondertussen worden de laatste dingen nog geregeld. Marijn is deze week nog aan het werk, hij gaat echt tot het einde door!

Dinsdag vertrekken we om 11.15 uur vanaf Schiphol en vliegen we eerst naar Singapore. Daar hebben we een korte overstap en gaan dan door naar Darwin. Daar aangekomen zullen we kort kunnen slapen, want de volgende dag vliegen we om 07.00 uur plaatselijke tijd naar Alice Springs (midden, de outback). Daar gaan we, nadat we hopelijk zijn bijgekomen een tour doen door de woestijn, slapen onder de sterrenhemel en de zonsop-en ondergang meemaken, nu al zin in! Hopelijk kunnen we jullie dan de eerste pica's showen!

Ik wens jullie veel lees-en kijkplezier, want de bedoeling is om zowel te gaan vloggen als te gaan bloggen (voor als het vloggen niet lukt). Sowieso zullen we af en toe wat jaloersmakende foto's plaatsen, want daar was wel belangstelling voor en dat doen we graag voor jullie!

Liefs Marijn en Anneke

1. Jan en Cora:
    5 oktober 2016
    Spannend allemaal....erwtensoep als laatste Hollandse maaltijd?
    Zijn heel benieuwd naar al jullie belevenissen, geniet ervan!
  2. Hanneke:
    8 oktober 2016
    daar kunnen nog wat vlaggetjes bij op de foto
    liefs
  3. Nienke:
    9 oktober 2016
    Wauwwwwww!!! Het is bijna zo ver!!! Geniet van dit mooie avontuur!

X Nien
  4. "Badman" Lammerts:
    9 oktober 2016
    Spannend hoor!! Wil heeeeel graag mee haha.
    Hou me op de hoogte van jullie grote avontuur. Ben erg geïnteresseerd .
    Hartelijke groet en liefs "Lammerts" en Ria
  5. Martin:
    9 oktober 2016
    Goede reis. Ik kon niet bij het afscheidsfeest zijn maar als jullie (ooit) terugkomen en er is iets van een feest of zo, dan ben ik erbij.
  6. Tyrona:
    10 oktober 2016
    Héél veel plezier!! Ga jullie volgen!
  7. Judith:
    10 oktober 2016
    Heel veel plezier en geniet ervan!!!
  8. Petra:
    10 oktober 2016
    Heel veel plezier en een hele goede reis!
    Ik ga jullie zeker volgen :)

Veel liefs,, Peet
  9. Marko:
    10 oktober 2016
    Heel veel plezier, veel genieten, en heel veel herinneringen maken! Daarnaast een goede reis toegewenst.
  10. Miriam:
    11 oktober 2016
    Jippiejoooooo! Op naar het avontuur!
    Geniet!!!!